Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Maartje&Claire - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Maartje&Claire - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen!

Door: Maartje en Claire

Blijf op de hoogte en volg Maartje&Claire

20 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Het avontuur is begonnen!
Na allemaal lieve woorden en knuffels van onze dierbaren hebben wij gisteren morgen voor 3 maanden op Schiphol afscheid genomen van het koude Nederland. In het vliegtuig horen wij al het plezierige nieuws dat het bij aankomst in Johannesburg 18 graden is. Het klinkt koud maar in vergelijking met de temperatuur van eergisterenavond in Nederland scheelt dat toch 16 graden..

Het blijkt al snel dat het vliegtuig niet volgeboekt is dus hadden wij een extra stoel tot onze beschikking waardoor onze toch iets te volle tassen ook een plek hadden.. Wij hadden ons oog laten vallen op een extra rij van drie stoelen die leeg waren maar jammer genoeg toen we bijna op het hoogste punt waren sprongen hier verscheidene mannen op :P Jammeeer…! Maarja we hadden nu ook ruimte zat :D
Al met al hebben we dus een goede vlucht gehad.

Claire haar ouders hebben ons van het vliegveld gehaald en de eerste indrukken van Zuid Afrika zijn gemaakt.

Na een lekker drankje in de tuin met uitzicht op het zwembad hebben we daarna kennis gemaakt met ons bed voor de komende 3 maanden..

Jullie horen snel weer van ons,

Liefs Claire en Maartje

• 20 Maart 2015 - 09:53

Trudy :

Lieve meisjes,

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen!!!
    Geniet van deze bijzondere reis en van de gastvrijheid van de ouders van Claire.
    Liefs van Trudy

• 20 Maart 2015 - 12:05

Maaike :

aaaah ben zo blij dat jullie er veilig zijn!
    Geniet ervan meisjes! Ik volg jullie berichtjes op de voet!
    Dikke kus xxx Maaik

• 20 Maart 2015 - 12:27

Vrony Kooij:

leuk dat jullie een blog bij gaan houden en we de ontwikkelingen op de voet gaan volgen. Veel plezier en suk7. Liefs van Vrony.

• 20 Maart 2015 - 12:34

Tijmen:

Okee dames,

nu acclimatiseren en vanaf maandag vol aan de bak om de contacten voor elkaar te krijgen. Succes gewenst.

• 20 Maart 2015 - 12:38

Ricardo :

Hey Hallo dames. Heel erg fijn dat jullie goed zijn aangekomen !! Klinkt allemaal top ! Ben blij dat ik het op afstand kan volgen.
    Erg leuk. Heel veel succes en plezier en ben nu al benieuwd naar het volgende verhaal.

Groetjes Ricardo.

• 20 Maart 2015 - 19:35

Lieke:

Lieve meiden,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Heel veel plezier de komende tijd en geniet!!
    Liefs,
    Lieke

• 20 Maart 2015 - 20:05

Wil Wensveen:

Hallo kinders, wat fijn dat de reis zo goed verlopen is. Liefs Oma

• 22 Maart 2015 - 21:02

Marit:

Lieve Maartje & Claire,
    Wat heerlijk dat jullie lekker de ruimte hebben gehad in het vliegtuig; dat maakt de reis een stuk prettiger! ☺️
    Ben heel benieuwd hoe het jullie verder vergaat, dus ik vind het echt reuze leuk dat jullie een blog gaan bijhouden. Heel veel plezier een succes!
    Marit xxx